NaZaNiN jOoN
عکس تو بر عکس تو مدام در آغوش من است

 

 

” تو ” برای ” من ” مهمـــّی . . .
” او ” برای ” تو ” مهمـــّه . . .
تکلیف من هم کاملاً مشخّص . . !
 

 

 

 

 

 

روی کارت برایش نوشتم “به امید فردای بهتر” …
دو هفته بعد شنیدم ازدواج کرده ؛ تازه فهمیدم آن روز “الف” فردا را یادم رفته بود …

 

 

 

 

خوابــــــم را درست تنظیـــــم کرده ام
روی بــــــی تفاوتـــــی های تــــــــــو
تــــــو روزنــــــامه ات را میخوانی / من در خوابــــــم با دیگری تانــــــگو می رقصــــــم…
از خواب کــــــه بیدار شــــــوم بــــــی حسابیم
یک – یک بــــــه نفع روزمرگــــــی…

 

 

 

 

 

 

سردم ، سرد سرد
ديگر تب هم ندارم
هذيان هم نميگويم
آرام شدم ، ديگر به ياد تو هم نيستم
ميترسم،
شايد مرده ام!
امروز تورا ديدم
با ديگري...!
هيچ فرقي نكرده بودي
فقط جاي من ، او بود...
شايد مرده ام!
نميدانم...!

 

 

 

 

 

قـــــول بده
حداقل او را

مثل من !
دوست نداشته باشی

 

 

 

 

یه عده آدم نفهم هستن , که می فهمن نفهم هستن , ولی نمی فهمن که میفهمیم نفهمن

 

 

 

 

از دسته گلی كه به آب دادی
تا به دستم برسد،ممنونم

 

 

 

 

وقتی کسی اندازت نیست
دست بـه انــدازه ی خــودت نــزن

 

 

 

 

 

من همیشه تشنه ما بودم و تو همیشه از من سیر بودی…

 

 

 

 

در عجبم چطور هنوز ستون فقراتت سالم است

وقتی با این انهدام سخت از چشمانم افتادی !

 

 

 

 

 

دلم صاف نمی شود با تــو حالا تو هــی به مهـربانی ام دخیل ببند

 

 

 

 

آنکه بین من و تو شام جدایی آورد ، می کنم نفرینش ، یا الهی ، بکنش چون من زار ، پیش معشوقش خار ، هر دو چشمانش تار ، تا بداند چه به من می گذرد ، از غم دوری آن چشم عزیز

 

 

 

 

چند روز پیش سرخیابون منتظر تاکسی بودم
یه امبولانس قبرستون از بغلم رد شد
رو شیشش نوشته بود :تاحالا فکر کردی اخرین مدل ماشینی که سوار میشی چیه؟!
زورنزن
مسافرخودمی

 

 

 

 

گفته اند: روز محشر با کسی که دوستش داری محشور خواهی شد!

یعنی ما با هم! چقدر برای تموم شدن دنیا بی تابم

 

 

 

 

 

میگن اگه عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگیت شد

برای بودنش ازش تشکر کن ، متشکرم که هستی . . . !

 

 

 

 

ﺩﺭﺩِ ﻧَﻤُﺮﺩﻥ ﺩﺍﺭﺩ ﻣﺮﺍ ﺍﺯ ﭘﺎی ﺩﺭ ﻣی ﺁﻭﺭﺩ
ﻣﺮﺩﺍﻧﮕی ﮐﻦ ﺗﻴﻎ
ﺑﻪ ﻳﮑﺒﺎﺭﻩ ﺭﻳﺸﻪ ﻫﺎی ﺯﻣﻴﻨی ﺍﻡ ﺭﺍﺑﺰﻥ..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:,1:12به قلم: نازنین جوون ™